Chcete, aby vaše kampaně fungovaly jako dříve?

Ktéré kampaně vám přivedly ZÁKAZNÍKY,
kteří u vás UTRATILI NEJVÍCE PENĚZ…

Chcete, aby vaše kampaně fungovaly jako dříve?

Ktéré kampaně vám přivedly ZÁKAZNÍKY,
kteří u vás UTRATILI NEJVÍCE PENĚZ…

Naučte se zanalyzovat všechny zdroje Facebooku (FB stránku, Messenger, pohyby uživatelů na webu, placené kampaně, interakce uživatelů, …) a zjistěte, co funguje a co je jen zbytečný balast, díky kterému přicházíte o peníze. 

UPOZORNĚNÍ: Prodej tréninku brzo uzavřeme, máte poslední šanci. 

Nyní zaplatíte jen  1490 Kč (2990 Kč).

Správce reklam a Google Analytics vám opravdu NESTAČÍ…

Správce reklam a Google Analytics vám opravdu NESTAČÍ…

Od: David Lörincz

Když jsem plánoval tenhle trénink, tak jsem se potkal s Petrem K., který má e-shop s teniskami a Facebook je jeho hlavní prodejní kanál…

(David L.): Hele Petře, jak ti jdou kampaně?
(Petr K.): Už to bylo i lepší, ale nestěžuji si. Třeba bys mi mohl poradit, jak to změnit.
(David L.): Jasně. Změnili jste něco od té doby, co vám to přestalo fungovat?
(Petr K.): Pořád něco měníme. Znáš to – nové zboží, nové kampaně, začali jsme prodávat i boty na basketbal, máme více modelů pro ženy, dokonce jsme zlevnili některé naše nejprodávanější kusy.
(David L.): A co teda nefunguje? To co říkáš mi dává smysl.
(Petr K.): Já právě nevím. Přidáváme ještě více obsahu na Facebook stránku, nasadili jsme i animace, abychom šli s dobou, děláme soutěže, máme tunu lajků a pořád se nám to nedaří nakopnout.
(David L.): A díval ses, jestli celá ta práce s obsahem je k něčemu? Jestli ti, kteří ti lajkujou ty příspěvky, pak reálně nakupují?
(Petr K.): Jak to myslíš? Tohle mi správce reklam ani Google analytics neukáže.
(David L.): No to neukáže. Tohle zjistíš ve Facebook Analytics?
(Petr K.): To je zas co? O tom jsem ani neslyšel…
David L.: Pojď já ti to ukážu…

To není vše. Dozvíte se toho o vašich návštěvnících mnohem více.

To není vše. Dozvíte se toho o vašich návštěvnících mnohem více.

  • Kdo jsou vaši nejvěrnější zákazníci? Co nejčastěji kupují a kolik u vás utrácejí?
  • Kolik vás může stát akvizice? Jakmile budete vědět, kolik u vás utrácí třeba za půl roku, tak už tobude jednoduché.
  • Investujete dostatek do remarketingu? Nastat může i opak a pak naopak peníze ztrácíte.
  • Které kapaně vám fungovaly nejlépe? A to hlavně z dlouhodobého pohledu, protože mohli přivést lidi, kteří u vás stále nakupují.
  • Vyplatí se vám soutěže? Nebo lidi jen pobavíte, ale nestanou se vašimi zákazníky.

UPOZORNĚNÍ: Prodej tréninku brzo uzavřeme, máte poslední šanci. 

Nyní zaplatíte jen  1490 Kč (2990 Kč).

Nejčastější otázky & odpovědi

Pro koho je kurz vhodný?

Pro podnikatele či markeťáky, kteří chtějí lépe pochopit chování lidí na webu a díky tomu tvořit úspěšnější prodejní kampaně. Určeno pro pokročilé uživatele.

Jak dlouhý bude webinář?

90 minut včetně odpovědí na vaše dotazy.

Budu mít k dispozici záznamy webináře

Přístup k záznamu budete mít minimálně 12 měsíců.

Máte další dotaz?
Napište přímo zakladateli na david@modrakrev.cz.

Jsme oficiální Facebook marketing partner.