‹‹ Zpět na výpis epizod 28. ledna 2019

#012 – Cíle a optimalizace

Zpátky k základům. Dozvíš se, jak správně nastavit optimalizaci a bidy, jaký je rozdíl mezi cílem v kampani a optimalizací v reklamní sadě a jak pracovat s bidy do aukce.

Prostě žádné kecy pro začátečníky, ale tvrdě k věci.

Přihlas se k odběru: iTunesPocket Casts | Tunein | StitcherRSS

Odkazy

David Lörincz
David má již 9 let zkušeností a je Oficiální Facebook partner. Jeho workshopy již prošlo přes 3000 podnikatelů a marketérů. Osobně spravuje také kampaně několika společnostem s ročními obraty přes 100 miliónů Kč a mentoruje další podnikatele. Každoročně také vystupuje na nejúznávanější konferenci v Evropě – Marketing festivalu. Již 5 let žije na Bali s indonéskou přítelkyní a 12 letou dcerkou.