Discussion – 

0

Discussion – 

0

#011 – Jak se stavěl Smartlook

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Z Petra Janošíka jsem dostal unikátní informace o tom, jak vznikl Smartlook a jak probíhala jeho expanze na zahraničních trzích.

Přihlas se k odběru: iTunesPocket Casts | Tunein | StitcherRSS

Co se dozvíš?

  • Proč byl nejdříve Smartlook 10 měsíců zadarmo a jak se jim podařilo překlopit uživatele na platící zákazníky.
  • Na jaké zahraniční trhy se soustředili a jakou taktiku zvolili při expanzi
  • Co dělali s penězmi, které dostali v rámci Donate (propili je…)

Vyzkoušej Smartlook na 30 dní zdarma.

Další články o Smartlook a podcast najdeš zde.

Použitá hudba:

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Tags:

David Lörincz

David má již 9 let zkušeností a je Oficiální Facebook partner. Jeho workshopy již prošlo přes 3000 podnikatelů a marketérů. Osobně spravuje také kampaně několika společnostem s ročními obraty přes 100 miliónů Kč a mentoruje další podnikatele. Již 5 let žije na Bali s indonéskou přítelkyní a 12 letou dcerkou.

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You May Also Like

#025 – Denní hygiena

#025 – Denní hygiena

[vc_row][vc_column][vc_column_text]4 úkony, které bys měl dělat každý den, pokud chceš, aby ti Facebook reklama...

#023 – Evergreen kampaně

#023 – Evergreen kampaně

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nezvyšuje se u nich frekvence, ani se neprojevuje únava a fungují klidně rok pořád...

🤩 Už jen poslední krok...

Vyplň své jméno a pracovní e-mail a získej pozvánku do hovoru.

Hotovo. Užij si hovor.