‹‹ Zpět na výpis epizod 8. listopadu 2018

#011 – Jak se stavěl Smartlook

Z Petra Janošíka jsem dostal unikátní informace o tom, jak vznikl Smartlook a jak probíhala jeho expanze na zahraničních trzích.

Přihlas se k odběru: iTunesPocket Casts | Tunein | StitcherRSS

Co se dozvíš?

  • Proč byl nejdříve Smartlook 10 měsíců zadarmo a jak se jim podařilo překlopit uživatele na platící zákazníky.
  • Na jaké zahraniční trhy se soustředili a jakou taktiku zvolili při expanzi
  • Co dělali s penězmi, které dostali v rámci Donate (propili je…)

Vyzkoušej Smartlook na 30 dní zdarma.

Další články o Smartlook a podcast najdeš zde.

Použitá hudba:

 

 

David Lörincz
David má již 8 let zkušeností a 2 certifikace přímo od Facebooku. Jeho workshopy již prošlo přes 2000 podnikatelů a marketérů. Osobně spravuje také kampaně několika společnostem s ročními obraty přes 100 miliónů Kč a mentoruje další podnikatele. Každoročně také vystupuje na nejúznávanější konferenci v Evropě – Marketing festivalu. Již 3 roky žije na Bali s indonéskou přítelkyní a 10 letou dcerkou.